Ännu en helg.

Har inte skrivit något på några dagar, får inte slarva så.

Helgen har varit bra.
50-års-kalas gånger 2 i lördags. Var väldigt kul att träffa dig Sandra, får se till att fortsätta träffas, vill inte tappa kontakten med dig. Skoj att se och träffa en massa andra som man inte heller har sett på ett tag, fick en smärre chock när jag träffade Anna-Maria. Den lilla flickan har ju blivit stor! Känner mig så gammal...=) Fick en hel del komplimanger unfer kvällen, helt underbart.

Idag söndag har varit en mycket lugn kväll. Tittat på film i princip hela dagen, men man måste få unna sig dem dagarna. Har faktiskt varit lite duktig också, har hunnit med en del matte....men mer blir det innan det är dags att lägga huvudet på kudden.

Imorgon börjar det nya livet. Nu ska jag fixa detta!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jodå, det funkar ganska bra.
Jobbar i Arvidsjaur, bor i Öjebyn - så jag åker en massa buss. Men snart är det slut med det för i sommar ska jag jobba här i Piteå!
Har du något jobb här hemma? Eller ska du plugga?
Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback