Inventering

Idag har vi inte gjort mycket annat än räknat...och vi har fortfarande en butik kvar. Hur ska vi hinna till på lördag? Blir antagligen en lång fredag...i och för sig gör det inte mig mycket, det betyder ju bara att jag får mer pengar. Och pengar tycker vi om. =)

Börjar känna av ett shoppingbehov. =) Problemet är att det är alldeles för lång tid kvar till löning. Fick ju inget denna månad då jag fram till nu har varit "arbetslös"...

Imorgon var det planerat en tur till Uppsala, men vi fick skjuta upp det en vecka. Lite synd, ser faktiskt fram emot att åka dit...men men, det funkar säkert nästa vecka.


Kommentarer
Postat av: Steph

Nå, det går inte på torsdag. Kom på att jag ska till Mantorp i helgen och måste packa. Ska inte vara hemma på fredagen så måste göra det på torsdagen. Veckan efter kanske?

2006-04-27 @ 16:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback