Kärlek?

Varför är den så svår att hitta?
Är jag kräsen, eller är jag helt enkelt blind.
Och när det finns en chans att det ska bli något förstör detta avstånd allt. BLÄ!

Utgång på lördag, ska bli riktigt kul!
Äntligen få släppa loss.

Var i skolan idag, dock behagade sig inte min lärare att dyka upp. Och detta för andra veckan i rad, börjar undra vad han är för typ. Men men, innebär att jag få lite extra tid till att förbereda mig. Fast det förstås, jag kommer inte ta vara på den extra tiden...så pass väl känner jag mig själv.

Cyklade in till stan. Det var den värsta cykleturen jag har varit med om. Motvind och i princip tomt på luft i båda däcken. Efter halva sträckan hade jag inga lår kvar...som tur var var jag smart och pumpade däcken på stan så det gick lättare att cykla hem.
Hemma kom jag otroligt nog ut på en joggingtur, nu ska jag fortsätta...ska vara i form till Diana milen. Bråkade lite med vårat gym också, blev tillslut så irriterad så jag gav upp och gick in.

Något irriterad på en viss person just nu, finns inget värre än när en person har för höga tankar om sig själv. Förstår inte denna person att den gör sig till åtlöje?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback