Mitt liv

Just nu är jag inne i en mörk period. Och jag som inte ville ha svarta inlägg i denna blogg..men men, det kan inte hjälpas.
Funderar mycket över mitt liv. Har jag ett liv?
Händer inte mycket, fast egentligen vet jag inte om jag vill att det ska hända mycket.
Jag vet att jag vill ha ut mer av livet, jag vill se mer. Kanske betyder det att jag vill ut och resa? Vem vet?

Varför ska allt vara så dyrt. Som arbetslös, eller okej jag är väl bara halvt arbetslös, har man inte mycket pengar att lägga på resande..men vill åka någonstans! Jag vill se mer!

Läser om andra människor, och blir så avundsjuk. De verkar göra så mycket, upplever så mycket mer än vad jag upplever. Känns som hela mitt liv bara försvinner och inget händer.

Dagarna går här hemma, jag gör samma sak hela tiden. Men samtidigt känner jag ingen lust till att hitta på saker. Allt är bara så förvirrat!

Hoppas det blir någon ändring på denna tillvaro till hösten, att flytten kan föra med sig att allt blir bättre...men samtidigt, så mycket som kommer bli annorlunda.

Aja, får väl ta dagarna som de kommer och göra det bästa av dem.
Imorgon går jag till viktväktarna  igen, och den här gången ska det gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback