Vinst

Idag vann jag en mental vinst. Tog inte en bit av smörgåstårtan på jobbet. Ujuj, jag är så duktig. =)

Jobbade idag. Riktigt skoj att vara tillbaka. Blev positivt överraskad när jag såg butiken i djurparken...den blir nog riktigt fin iår. Resten av veckan är det inventering och uppackning som gäller.
Idag har vi "pusslat". Men inte blev vi klara....massor av saker som ska få plats på en minimal yta. Butiken i fråga (den i éntrehuset) ser just nu ut som ett bombnedslag. Känns lite stressigt med tanke på att vi öppnar på lördag...men men. 

 ...........................................................................................................

Den braiga dagen fick inte ett bra slut.
Jag och Sandra delade på en pizza. Lite för många points för min del...men men, har ju ändå jobbat ihop en hel del extra points så jag bör egentligen klara mig.

Börjar förresten bli bra på det här med sjukhus. Vem är nästa jag ska vara nervös över och hälsa på i en sjukhussäng?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback