Godkänd

Jag blev godkänd!
Underbart att veta att jag nu har 10 poäng.
Jag är faktisk nöjd med mitt godkänt, både jag och Fia har kommit fram till att vi nog valde en lite för svår kurs vår första termin vid universitetet. Det märktes att alla andra läst några år mer än oss....men nu har jag klarat den i alla fall. =)

Sitter och pluggar för tillfället.
Går sådär.
Jag är klar med det skriftliga som ska lämna in imorgon, men jag har fortfarande tre frågor kvar att svara på...ska kunna presentera dem muntligt vid seminariet imorgon, eller ja...egentligen blir det ju senare idag. 
Det är lite svårt att hitta svaren i dem böcker jag har dock, och inte blir det bättre av att dem är på engelska...blä säger jag bara.

Samtidigt som jag pluggar försöker jag komma på vad jag vill ha i julklapp, men det är svårt..vet inte vad jag vill ha. Känns som om jag kan köpa det mesta själv, jag har ju ändå jobb osv. nu. Jag börjar väl helt enkelt bli vuxen.

Imorgon blir det lunch med Mattias igen. Vi har inte kunnat ses så mycket de senaste dagarna. Min stackars pojke har tenta, så då vill jag inte störa...men usch, vad jag saknar honom. Det är inte alls roligt att sova själv. Snart får jag väl gå in och lägga mig brevid Sofia eller Steph. =P

Nej, ska anstränga mig en liten stund till, sen ska jag försöka somna...kan bli lite problem där, när man ätit tre koffeintabletter är det inte lätt att sova.

Kommentarer
Postat av: Malin

Va duktig du är =)

2006-12-01 @ 11:03:15
Postat av: David

Tjoooo:

Grattis, det är alltid skönt att klara en kurs ska jag säga det hjälper en att ha kvar motivationen för att fortsätta plugga. Fortsätt så, förresten jag tänkte slå en pling nån kväll så vi får snacka lite skit, det va så himla längesen.

Sköt om dig, kramar

Postat av: Sara

Graaaaaattis!

2006-12-02 @ 14:46:02
URL: http://landin.blogg.se
Postat av: sofia

Ja svårt var det allt!!!

2006-12-08 @ 00:26:34
Postat av: Mattias

Öppnat första ölen nu och det börjar bli dags för dej att komma hit :)

2006-12-08 @ 17:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback