?

Vad ska jag skriva egentligen.
Livet är allt bra konstigt. Jag går från att vara på topp till att nå botten och sen lyckas jag kravla mig upp och nu ler tillvaron mot mig igen. Jag vet inte vad som gör detta, men jag mår helt enkelt bra. Jag har roligt på jobbet och jag trivs med det jag gör...

Mange och David var här och hälsade på i helgen. Så trevligt så.
Lördagskvällen var speciell, precis som alla andra kvällar då jag umgås med dessa personer.
Att nysa har nu fått en ny innerbörd, och jag kommer inte kunna vara förkyld utan att gå runt med ett leende hela tiden...=)

Bara en månad kvar till att man flyttar. Hoppas att månaden går fort...för nu vill jag verkligen iväg.
Innan dess ska man dock hinna klämma in en utlandssemester. Underbart!

På torsdag åker jag till Finland. Så man har längtat.
 Nu måste jag bara hitta de sista sakerna, sen är jag klar att åka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback