Mycket

Endel som har hänt kan man lugnt säga.
Var ju iväg till Finland förra helgen, underbart kul!
Trivs alltid så bra där, önskar att man fick åka dit lite oftare...
Bröllopet var mycket vackert.
Och festen var skoj.
Det märktes att folk var från Finland. =P Även fast den som var värst var engelsman...

Hemma igen var det dags att jobba igen.
Nu slipper jag dock ett av jobben i alla fall.
Ska bli skönt att få vara hemma på kvällarna.
Kanske att man hinner göra lite mer saker nu.

Piratfest igår.
Ujuj, vad vacker man var...och sen var man ju tvungen att åka till Rolling också, i piratkläderna såklart. =P
Inne på rolling hände mycket..ska nog alltid åka dit i piratkläder. =)
Att dessutom får träffa Steph var en höjdare.
När Malin och jag kommer hem till mig på natten sen märker jag att mina nycklar var borta...så det var bara att cykla hem till Malin och sova där...
Att komma till jobbet imorse trött och iförd piratkläder var inte det roligaste...men nu har man gjort det också. =P

Inventeringen imorgon. Jippie....eller inte.

Resan bokad nu. Äntligen får man semester!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback