Andra stjärnan

Fixade min andra stjärna i torsdags. Gick ner hela 2,1 kg förra veckan, och har nu en sammanlagd viktnedgång på 6 kg. Känns hur bra som helst, och nu börjar andra se det också....det har blivit så mycket roligare att shoppa kläder också. Dem sitter mycket bättre nu.

I helgen har jag varit funktionär. Hade ansvar för framhoppningen. Gick riktigt bra, var inte lika stressigt som förra gången. Lyckades dock bränna mig igår. Har snygga märken efter mitt linne också, men men...så blir det.

Var ute i lördags också. Var än en gång chaufför, jag trivs väldigt bra som det. Kvällen var skojig, lite d¨ligt med folk ute dock. Förfesten var perfekt...precis som en förfest ska vara.

På onsdag är det Parken som gäller igen. Har varit så skönt med en veckas ledigt därifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback