Uppdatering

Nu måste jag ta tag i detta bloggande. Får inte fuska så här mycket.
Har ju inte ens rapporterat mina viktresultat. Ett av dem har jag med flit undanhållit eftersom det inte gick så bra, men den här veckan gick det desto bättre och jag har nu sammanlagt gått ner 3,6 kg. Inte så mycket, men det går åt rätt håll. Mamma tycker till och med att det syns, och jag känner att det har försvunnit en del.

Har jobbat en hel del de senaste dagarna....usch för inventering säger jag bara. Nu har jag dessutom fått ett till jobb. Mycket trevligt, pengarna behövs kan man säga. Speciellt inför hösten. Appropå det, det känns mer verkligt efter att vi har planerat allt och jag ser verkligen fram emot att flytta. Och samtidigt känns det lite jobbigt, och det ska det väl göra egentligen...

Helgen har varit trevlig. Har umgåtts mycket med dem som betyder mest...söndagen kommer jag inte glömma i första taget. =P Och inte lördagen heller. Förhoppningsvis kommer tisdagen också bli trevlig..=)
Var på bal idag, eller ja, tittade i alla fall. Sandra, du var otroligt vacker, fast det är du ju alltid!

Lyckades höja matte C betyget, känns bra...nu hoppas jag att snittet ska räcke till Uppsala. Annars är det högskoleprov som gäller i höst. 

Grattis Steph förresten! Äntligen har även du körkort...=)  

Vad har mer hänt? Antagligen ganska mycket, men det är svårt att komma på allt.
Bildbevis angående det blonda håret ärpå väg...just nu är dock kameran i Sälen, så det får dröja några dagar. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback