Idag

Har blivit många tillbakablickar de senaste dagarna. Så mycket jag längtar tillbaka till. Så glad för att jag har upplevt allt jag har upplevt. Har kommit fram till att jag har gjort en hel del som många i min ålder inte hunnit göra än. Mycket av det har jag att tacka Europa för. Man gjorde ett mycket bra val när man valde den skolan. =)

Längtar faktiskt tillbaka till gymnasiet. Vardagen var så annorlunda då. Man visste hela tiden vad som skulle hända och man behövde aldrig gå sysslolös. Visst, även jag var trött på skolan ganska ofta, men det är nog alla. Ska i alla fall bli trevligt att få börja plugga igen i höst, det vill säga, om jag nu kommer in i Uppsala...hoppas kan man i alla fall. =)

Sist med inte minst vill jag säga grattis till min underbara Sandra. Äntligen fixade du teorin! Så stolt över dig min vän...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback