Inte svart

Denna blogg ska inte bli så nattsvart som alla mina andra har blivit.
Ska inte ta fram det abolut tyngsta. =)
Jag ska vara glad och trevlig här...

Att vara sjuk är faktiskt positivt på ett sätt. Man går ner i vikt. =)
Åt inte mycket igår, och inte har det blivit mycket i matväg idag heller och det har resulterat i en viktnedgång på i alla fall 2 kg. Nu ska jag bara se till att hålla vikten kvar där, och sen fortsätta neråt.
Om fyra veckor börjar viktväktarna igen, och jag ser verkligen fram emot det. Det funkar verkligen med dem, mycket svårare när man försöker själv. Att dessutom gå med mamma gör det hela mycket skojigare, är man två är det lättare just för att man har någon att "tävla" med. Att man dessutom ska på bröllop i sommar är ytterliggare en sporre till att gå ner dessa kg.

Angående bröllopet. Ser otroligt mycket fram emot det. Så längesen man fick träffa hela släkten. På ett sätt vill jag att månaderna ska gå fort och på ett sätt inte.

Tror förresten att familjen har hittat en ny Au-pair nu. Skönt, betyder att jag antagligen kan andas ut nu. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback