Onsdag

Redan onsdag. Känns bra.

Fick "order" idag om att tvätta min bil någon dag. Tycker inte om att bli beodrad saker, men men, det är inte så farligt att tvätta bilen...bara någon kan säga vart alla saker är. Men det får bli imorgon, idag hinner jag inte, eller jag kommer nog se till att jag inte hinner. =)

Bytte grupp igår på dansen. Synd att jag inte gjordedet tidigare, lärde mig så otroligt mycket igår. Nu måste jag bara se till att jag fortsätter att träna så jag inte glömmer bort allt. Men oj, vad jag kommer sakna dansen när jag väl kommer hem..men men, inte mycket att göra åt den saken. Salsa finns ju ändå hemma också, så det är bara för mig att anmäla mig till en kurs.

Nej, nu ska jag kanske ta och röra lite på mig. Ska vara lite mer effektiv idag än vad jag var igår.


.......................................................

Strax dags att sova.
Ännu en dag som har gått. Känns overkligt just nu. Är inte helt klar över att jag åker hem snart och stannar hemma. Var så längesen jag var hemma på det viset, så jag kommer inte ihåg hur vissa dagar var. Det är en av anledningarna till att jag längtar hem så mycket, jag ser fram emot att tycka om helgerna igen. Slippa vådas över vad man ska hitta på.

Blev en tur till Tesco på kvällen. Måste dock dit igen imorgon, ska ta lite kort. :) Jag vet att jag är konstig, men jag vill ta kort på allt sånt som har varit en del av min vistelse här. Så det kommer nog bli en hle del kort på olika platser, måste t.ex in till stan någon dag och fota lite där också.

Nej, dags att förflytta sig till sängen. Ska ta med min choklad och lägga mig och läsa min bok. Den börjar bli riktigt spännande nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback