Snart stan.

Ska ta och stryka strax. Börjar bli väldans duktig på det. =)
Efter strykningen är det dags att åka in till stan, ta lite bilder och kanske shoppa lite..beror på vilket humör jag är på.
Efter stan blir det till att tvätta bilen, får se hur det går..har inte gjort det speciellt många gånger. Men men, så svårt ska det nog inte vara. I eftermiddag ska jag ta MArcus till fotbollen, inte världens roligaste, men får i alla fall lite tid till att läsa min bok. Måste ju läsa ut den ikväll, imorgon finns det inte mycket tid till det.

Dags att börja packa idag kanske. Kan ta sin lilla tid att göra det, har en hel del som ska med hem.

.........................................

Gick så bra så att tvätta bilen. Var till och med lte skojigt. =) Precis när jag var klar började det snö..hade tur med andra ord.

Flickorna har nu anlänt till London, och hotellet är helt okej har jag fått rapporterat. Känns bra, önskar bara att jag också var där just nu, men jag åker ju imrogon, så jag ska nog kunna stå ut.

Snart dags att hämta Marcus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback