Valborg

Ujuj. Inte bra att dricka på tom mage.
Men det blev ju bra ändå.
Har jobbat en hel del de senaste dagarna. De är väl en liten förklaring till varför jag blev så full i söndags, förutom att jag inte hade ätit något på hela dagen utan bara stressat runt och fixat saker på jobbet.
Förfesten, som egentligen var en födelsedagsfest, var väldans skojig. Att träffa Madde igen var en av kvällens höjdpunkter. Ska verkligen se till att ta upp den kontakten igen....
Eftersom vi lyckades missa sista bussen  när vi skulle in till stan, så det var bara att ringa efter taxi. Jag, Malin, Emsan och Fia tar den första taxin. Chauffören fick utstå en hel del...men men, det är han nog van vid.
När vi skulle på Rolling var det låååång kö. I kön är det någon som knuffar mig (det ÄR sant) och jag ramlar och ligger raklång på marken. Men det gick bra....
Väl framme hos vakten tappar jag eller han mitt leg på marken. När jag ska ta upp det tappar jag balansen och sätter mig. Börjar bli lite nervös över att inte komma in, men vakten sträcker sig ner och hjälper mig upp. Den andra vakten frågar hur det är med alkoholen, men innan jag hinner säga något så säger vakten som hjälpte mig upp att allt är lungt. Så jag kommer in.
Inne på rolling är jag så trött att jag inte orkar göra mycket. Ute i sofforna är jag på väg att somna och jag orkar inte dansa speciellt mycket. Men det var roligt i alla fall....tjejerna jag var ute med var helt underbara. Och jag hoppas att det kommer fler tillfällen att parta med dem.
Måste ta ett litet snack med Malin bara, kanske är så att jag har gjort bort mig mer...men det verkar ha fäörsvunnit ur mitt minne. =P Men men, sånt ska väl också hände medans man är ung....

MAlins och mina bilder blev väldans vajjra förresten, och vi fick dessutom en fjortisbild. =)



Malin och jag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback