Allergi

Nej, usch...nu har det gått för lång tid sen jag skrev något här.
Vad har hänt sen sist?
Mycket kan jag säga..eller det känns som det i alla fall. Jag hinner inte med något alls längre...

Förra torsdagen hade jag sett fram emot. Jag och Mattias firade en månad och skulle gå på bio. Men, det blev aldrig av...jag vaknade på morgonen och hade fått en allergisk reaktion under natten. Jag kunde varken titta upp eller ner, eftersom mina ögon var uppsvullna. Fick sjukanmäla mig från jobbet, och höll mig inomhus hela dagen. Månadsfirandet blev i soffan istället, vi satt allihopa och tittade på Madagaskar. Det blev en trevlig kväll i alla fall....

På fredagen åkte jag till Eskilstuna. Fick efter lite tjat med mig Mattias...så trevligt så.
Var framme inte allt för sent i Eskilstuna.
Satt framför TV:n resten av kvällen tillsammans med mina föräldrar och hade trevligt.
Någon drack lite för mycket kaffe, och höll någon annan vaken större delen av natten...=P

På lördagen åkte jag och Mattias till Strängnäs. Europa hade öppet hus.
Roligt att se allt igen, men det var bättre för konstaterade både jag och Fia.
På lördagskvällen var det fest hemma hos mamma och pappa. Pappa fyllde i veckan, så vi firade honom lite lätt....blev en lång kväll. Men mycket trevligt, men det brukar det vara.

På söndagen tog vi det bara lugnt, och åkte sen hem.

Denna vecka har varit full av jobb och plugg.
Inte mycket annat man hinner med.
Hinner knappt träffa Mattias, trots att han i princip bor hemma hos oss. =)

Hoppas på att jag snart får en tid till vårdcentralen. Vill veta vad jag är allergisk mot, så jag slipper detta kliande...det är inte roligt att se ut så som jag gör just nu. Men jag lever i alla fall...och jag är lycklig.

Kommentarer
Postat av: Mattias

hehe, nu vill min mormor oxå ta ett alvarlig samtal med dej ;)

2006-11-16 @ 01:23:53
Postat av: Sofia

Måste du skriva sååååå låååångt!

2006-11-18 @ 10:42:26
Postat av: Mattias

Du som har så mycket tid över sofia borde ju ha tid att läsa en liten blogg men jag förstår att dina tv serier tar all din tid ;)

2006-11-18 @ 14:08:48
Postat av: Sofia

Du din .... ja det finns inte ord till vad du är Mattias! Om du inte är snäll mot mig så kommer du inte in i lägenheten! Jag kommer inte ner och öppnar till dig efter kl 18! Ha!

Om du inte är snäll! Så ska jag nog se till att det finns sopor och dammsugning åt dig när du kommer nästa gång!

2006-11-18 @ 19:16:52
Postat av: Sara

Olalala

Postat av: Mattias

Men snälla sofia, det fins alltid sopor och dammsugning hos er så att det blir räker och bir över =) och jag vara snäll mot dej?? är jag ju allitd,, vet inte varför du tvivlar på det ;)

2006-11-19 @ 11:47:26
Postat av: Sofia

DRYGO!

2006-11-21 @ 00:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback