Kanske lite för mycket nu...

I fredags blev jag rädd.
Har aldrig varit så nära att verkligen bryta ihop.
Det enda jag vill var att sätta mig i ett hörn och gråta.
Var helt slut, både fysiskt och psykiskt.
Det börjar bli lite väl mycket med både jobbet och skolan...är så stressad och uppe i varv att jag inte kan ta det lugnt. Att sen alla dessa problem med huden och allergin har kommit gör inte det hela bättre.
Tur då att jag har Mattias...han har varit min lilla toffel några dagar, helt underbart. =)

Helgen var trevlig.
Den första utan något inplanerat.
Blev en middag hos Mattias mormor tillsammans med hans familj. Mycket trevligt, dem är så snälla så mot mig...efter det var jag på bio med Fia. Var tvungen att muntra upp henne lite, hon hade lite tråkigt.
På söndagen kom Stephs pappa och Sol hit, de leverade en ny bil till Steph. Åkte med dem till IKEA etc.

Ang. den nya bilen. Snorkfröken har vi döpt henne till.
Hon är mycket bättre än Bettan, så nu kommer vi definitivt komma hela vägen fram till Sälen i vinter. =)

Nej, nu ska jag pussas med Mattias.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaha så jag och steph var bara en belastning för dig i fredags! HA!
Du får väl ta och göra ngt åt allergin då Camilla! Ringa till doktorn kanske............


PS. Säg inget ont om Betta. Hon är visst bra! DS.

2006-11-21 @ 00:28:05
Postat av: Malin

Take it easy.. Föresten så ska vi åka till Ikea i helgen när vi kommer =) Puss

2006-11-21 @ 17:24:58
Postat av: Sara

Ojoj, keep up the good work, babe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback