Lägenheten

Usch, inte bra när jag fuskar med att skriva här.
Det blir så mycket att skriva då.
Så, vad här hänt sen sist?

Jag har skrivit min första tenta.
Detta innebär att jag nu dricker kaffe och förstår lyckan av att koffeintabletter finns...ujuj, jag hade två intressanta dagar innan jag väl skrev tentan.
Själva tentan var inte så farlig, men jag får antagligen skriva den på nytt...nu vet jag i alla fall hur det är att skriva tenta och vad jag behöver plugga mest på.
Skönt att ha det gjort i alla fall.
 
Mer då?
Vi skulle ha haft inflyttningsfest i lördags, men det blev aldrig av...näst intill alla hoppade av, folk var sjuka eller hade annat för sig. Två av Stephs vänner var i alla fall här, och vi hade i alla fall en otroligt trevlig kväll. Mycket mat (vi hade ändå mat för 15 pers...) och mycket gott att dricka. Mattias fick sen en helt ny sida av mig. Tror att han uppskattade den. =P
Ja, trevligt var det...vi pratade om allt möljigt, och frågesporten vi hade var bäst...ska skriva ner den här senare så alla får se. =)

Utöver det...
Mattias är vår nya inneboende kan man säga. Så trevligt så.
Sofia, Steph och han kommer bra överrens..och det tycker jag är så skönt och roligt. Vi fyra har trevligt tillsammans, och det blir mycket skratt och prat här hemma på kvällarna. Att han dessutom är snäll och dammsuger och kastar sopor till oss gör det hela lite bättre.
Jag är glad att jag har träffat honom, och just nu kan tillvaron inte vara bättre.

Jag tänkte lägga upp lite bilder på lägenheten idag, och dessutom lite bilder från lördagskvällen...efter det är det dags för mig att sova. Två nya kurser börjar för mig imorgon, ska se hur det går..intressant ska det bli i alla fall.

God natt!

                

          

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej! Fint ni har det! Och ja, fy dig när du slarvar sådant... har ju ingen koll på dig då... Ta hand om dig! Ps. ni är riktigt söta ihop! KRAM

2006-11-07 @ 18:06:22
Postat av: Sara

Olala, fina bilder! Men vart är lite hångelbilder?! I´m waiting!

Postat av: Mattias

VAFAN!!! du får det ju att låta som jag alltid gör det, har ju bara dammsugit en gång ju ;)

2006-11-09 @ 11:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback