Tisdag

Sitter i Mattias säng.
Ska snart beställa en Färjestads tröja...bara för att retas. =)

Det finns inte mycket att skriva för tillfället.
De senaste dagarna har jag inte hunnit med så mycket annat än gå på föreläsningar och jobba. Men så är livet...inte så farligt tråkigt, önskar bara att jag hade tid till annat..
Imorgon hinner jag förhoppningsvis med en lunch med min Mattias. Hoppas det. Alltid lika trevligt...kanske kan tjata till mig en tur till Cupido. Deras sallad är underbar!

Ang. jobbet. Kan jag ha roligare arbetskamrater? Förrutom er på Parken vill säga....=)
Det är egentligen lite synd om dem, dem måste ju stå ut med mig....och det kan vara jobbigt i längden.
Men, jag har i alla fall skojigt. =)

Nu ska jag fortsätta äta vinddruvor och smygititta på min Mattias medans han spelar...=)

Kommentarer
Postat av: Sara

olala

Postat av: Sara

uppppdaaatterrraaa!

2006-11-12 @ 18:44:34
URL: http://landin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback