Trött

Jag har ingen energi längre.
Jag har en massa måste, jag vill göra saker, men jag orkar inte eller har ingen lust. Det är inte likt mig, jag brukar inte vara så här.
Att läsa två tio poängs kurser visar sig nu vara jobbigare än vad jag trodde att det skulle vara. En massa PM:n och frågor med svar som ska lämnas in i båda kurserna. Betyder att jag har ca 500 sidor att skriva varje vecka...det tar sin lilla tid, speciellt när jag ska jobba också.
Folk börjar bli oroliga för mig. Visst, jag förstår dem...jag är rädd själv ibland, men inte kan jag ge upp eller varva ner...det är som sagt inte jag!

Hoppar mina föreläsningar idag. Lika bra, jag måste ju ändå läsa om det de pratar om...
Ska snart börja städa lägenheten, igen!
Sätta upp den andra lampan i mitt rum också.
Måste fixa kransen vi fick från mormor också....
Hoppas på att Fia kommer hem snart så jag får boken jag behöver för att göra klart mina kompletteringar...de ska in imorgon.
Sen måste jag iväg och köpa lite kursmaterial...dyrt kommer det att bli. Men är man student så är man.
Träna efter det.
Jobba några timmar sen, förhoppningsvis blir det inte allt för länge.
Resten av kvällen/natten ska jag läsa och åter läsa, samt fixa mina kompletteringar.
Det där med sömn är överskattat....i alla fall ikväll. Jag klarar mig nog med mina koffeintabletter.

Dags att börja bocka av listan.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tjo, kämpa på, du är kung

Postat av: Mattias

Du måste sluta jobba så mycket älskling,är ju orolig.... :( puss puss

2006-11-29 @ 15:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback