Förklaring

Hmm..kanske att det behövs en förklaring till det förgående inlägget.
Jag hade en trevlig torsdagskväll. Fia, jag och Steph öppnade en vinflaska till maten, och sen fortsatte det helt enkelt med annat...man kan säga att jag tog igen det jag missade i onsdags då jag var tvungen att sitta kvar på jobbet.
Och nej, jag var inte hög. Jag var helt bara glad och uppåt. Undrar vems fel det kan vara? =P
Angående Tyskland, vi får se hur det blir med den saken...lätt att komma till såna beslut när man fått i sig lite vin. Då var det en jättebra ide, och egentligen är det väl det fortfarande..men ja, vi får se helt enkelt.
En trevlig torsdag var det i alla fall. Och, som student tar man det aldrig lugnt..

Just nu är jag hemma hos Mattias.
Min pojkvän. =) Ujuj, vad jag tycker om det ordet..jag kommer nog missbruka det ganska mycket. =P
Igår tog vi det mest lugnt..spelade risk och busade lite. Trevligt och mysigt var det.
Imorse tog vi en riktig sovmorgon, eller ja, Mattias gjorde..jag vilade bara ögonen. =)
Sen blev det en promenad med hunden i det otroligt vackra höstvädret (vuxenpoäng här..).
Pizza till sen lunch, eller tidig middag..beror på hur man ser på det hela. Och det var inte långt att gå dit som vissa tyckte...=)
Film har vi hunnit med också, och självklart en omgång risk..jag får dock aldrig vinna. Fuskigt värre!

Nej, nu ska jag dricka sprite, med lime! Det ni...

Jag varken snarkar eller luktar vitlök!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sure


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback