Fredag

Äntligen fredag!
I helgen är det Eskilstuna som gäller.
Ska fira Malin och säga hej till familjen.
Får se hur många vi är som kommer från Uppsala....=)

I veckan har det varit ganska mycket.
Sista föreläsningarna i kursen, jobb och träning.
Har umgåtts mycket med Mattias, njuter varje minut med honom...är så kär. =)

Ikväll blir det lugnt.
Ska plugga och njuta av att det är fredag...
och eftersom Fia sitter här och tjatar och slår på mig får jag väl lov att skriva att jag ska njuta av hennes sällskap också...=P


Kommentarer
Postat av: Sara

Njuter av varje sekund, jo, vi förstår precis... ;)

Postat av: Anonym

Nu måste du vara nöjd iallafall när jag nu är tillbaka med bloggen, kram

2006-10-30 @ 15:59:51
URL: http://dooof.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback