Helgen

I fredags var det party.
Steph fyllde år, så vi hade en liten middag här hemma och sen drog vi vidare till stan, där var det Seven som gällde.
Först var det tänkt att vi skulle till nationen men eftersom en Stephs vänner kom hit från Skåne blev det bättre att vi gick till Seven. Och jag ångrar inte det....=)
Var inte så mycket folk till en början, men det började komma så småningom.
Kvällen blev mycket lyckad.

Igår var det bakisdag. Eller ja, Fia var bakis och jag var sympatibakis med henne. Var tänkt att vi skulle plugga, men energin fanns inte. Blev istället en heldag framför TV:n och så var vi ju även tvungna att städa. Och för att få den där riktiga bakisdagen blev det självklart pizza till middag. Mumsigt, men inget man kan göra allt för ofta.

Idag har Fias familj varit här och hälsat på. Eller, dem var mer här för att hämta Fia. Jag ska strax hoppa in i duschen, för att sen ta mig ner till stan. Bio är det som gäller idag....

Förresten, Sara du undrade vad jag jobbade med. Jag jobbar på något så glamoröst som godsmottagning. =)

Nej, duschen var det som gällde..


     


Kommentarer
Postat av: Sara

Kan du definiera "Kvällen blev Mycket Lyckad"? ;)

2006-10-01 @ 18:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback