Så här innan jobbet igen...

Har inget vettigare för mig så då kan jag lika gärna uppdatera bloggen.
Lunchade med min Mattias på stan idag. Mycket god sallad blev det..dit kommer jag gå igen. 
Efter det blev det en tur till Apoteket, var tvungen att köpa någon sorts salva för att få bort alla röda märken i ansiktet..usch, inte roligt att ha det så här. Det gör så ont..

I måndags firade vi att det var ny vecka.
Var en trevlig kväll, mycket skratt och bus.
Att det blev väldigt sent gjorde inte så mycket heller...

På fredag kommer Sandra hit.
Ska bli skoj, vi ska äta gott, bowla och sen blir det kanske utgång också.
Självklart ska hon få träffa Mattias också...stackars pojke, stå ut med oss två en hel kväll. Det blir inte lätt. =P

Jaha, nu måste jag nog gå till bussen....hoppar att cykla till jobbet idag, springer hem istället.

Rödlök är gott. =)


Kommentarer
Postat av: Mattias

Jag står ut med sandra om du ger fan i rödlöken. har vi en deal?? =)

2006-10-18 @ 22:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback