Så här innan jobbet

Snart dags att åka till jobbet.
Idag har jag absolut ingen lust att jobba, men det kan bero på att det finns så mycket annat att göra som jag aldrig tar tag i. Fy på mig!

I helgen var jag då hemma i Skogstorp.
Bror min fyllde 18.
Tyvärr kunde inte jag vara med och fira honom. Åkte till Göteborg och Liseberg med Parken istället. En helt okej dag, lite regn då och då....Liseberg var som vanligt, tycker att det kan komma något nytt snart...Gasten och spegelsalen var nog det som var bäst denna gång. Men det kan ha att göra med hur trötta både jag och Fia var. Vi skrattade åt precis allt! 

Söndagen var lugn. 
Åkte tillbaka till Uppsala någorlunda tidigt. 
Var och tränade.
Tittade på film och myste resten av kvällen.
En trevlig söndag.

Jag snarkar inte 


Kommentarer
Postat av: Mattias

Du snarkar ;)

2006-10-09 @ 15:28:47
Postat av: Mattias

Du snarkar Mycket ;)

2006-10-09 @ 22:24:39
Postat av: Mattias

Du snarkade igen ;)

2006-10-10 @ 11:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback