Stan

Fick en guidad tur på stan idag. Trevligt. =)
Bion igår var speciell. Ormarna var äckliga, men vissa saker var faktiskt roliga.
Och, jag har nog aldrig settat så bra på en bio som jag gjorde igår...

Fick reda på att Daniel och hans pappa har krockat.
Dem klarade sig som tur var, men det var tydligen en allvarlig krock.
Läskigt när såna saker händer.

Sitter just nu och försöker plugga, går sådär...men i alla fall framåt.
Imorgon blir det till att plugga hela dagen. Och så ska jag försöka komma ut på en promenad. Nu är jag äntligen tillräckligt frisk, så det gäller att ta tillvara på dem tillfällen man får.

Hand i hand vi går genom stan

Kommentarer
Postat av: Sara

good luck

2006-10-04 @ 15:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback