Underbart!

Jag sitter just nu imin nyiköpta soffa, som jag dessutom har monterat helt själv!
Underbart att äntligen ha den här. Har jagat den sen slutet av augusti...
Imorgon ska jag även fixa min byrå, sen är mitt rum efter många om och men inrett och klart.
Kanjag säga annat än underbart?!

Ledig imorgon och på torsdag.
Ska plugga till tentan.
Den kommer bra närmre och närmre...läskigt. Men förhoppningsvis ska jag klara den, känner att jag har någorlunda koll på allt...

Snart dags att sova. Och i natt blir det i den nya soffan. =)
Bilder på mitt rum kommer att komma imorgon, tänkte att alla skulle få se hur jag nu för tiden bor....oavsett om ni tycker att det är intressant eller inte. =P


Kommentarer
Postat av: Sofia

Intressant tycker vi verkligen inte att det är!

2006-10-31 @ 23:31:27
Postat av: Sofia

Självklart vill vi se hur du bor!

Postat av: Malin

Jaaa jag vill =)

2006-11-01 @ 17:15:35
Postat av: Sara

oyeah!

2006-11-04 @ 11:28:42
URL: http://landin.blogg.se
Postat av: Sara

nu vill vi se MÅNGA bilder från er inflyttningsfeeest!

2006-11-05 @ 18:27:50
URL: http://landin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback