England

Idag är det ett år sen jag åkte till England.
Känns som om det var nyss, svårt att förstå att ett helt år har gått.
Kommer så väl ihåg den dagen, varje tanke och varje intryck...
Jag är glad att jag gjorde det.

Idag har jag mått sådär..
Bakis och feber är ingen lyckad kombination.
Men men..det var trevligt igår, i alla fall innan vi åkte till stan.
Måste säga tack till dig David, du fick stå ut med mycket igår..men du ställde ändå upp när det behövdes.
Men nästa gång, håll den där dumma mobilen bort från mig!

Måndag imorgon.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hur går det med studierna, eller är du bara the partyqueen #1 hela tiden? Du måste ge lite varför-man-ska-studera-vidare-tips till en förvirrad tredjeårsbrud som mig! Och jag väntar fortfarande på inflyttningfesten.. ;)

2006-09-25 @ 15:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback