Gasquen

Helt otroligt roligt!
Satt brevid bl.a en australiensare hela kvällen, så det var engelskasom gällde...blev lättar och lättare att prata allt eftersom kvällen gick, undra varför? =) Kan inte bero på snapsarna....=P Träffade sen en engelsman som jag pratade ganska mycket med.
Dansade loss med australiensaren och även en stockholmare. Mycket trevliga pojkar, roligt att träffa lite nya människor här i Uppsala. Pratade med en hel del folk under kvällen.
Lite läskigt när jag skulle åka hem, men jag lever...

Snart dags att åka till jobbet.

OBS! Hoppas ingen har missat morgondagens stora händelse. =P
 

             


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är ju värsta partybruden ju!

Postat av: Slampan

Tjooo:
låter som en riktigt kul kväll det där, ångrar att jag inte va med på våran sittnings om vi hade. Jag hoppas att jag kam komma i helgen för då ska det bli en dragen liten östskötte som ska härja runt i e-tuna, haha.

Nehe, bäst att hoppa in i duschen innan man drar till skolan. Vi hörs, ha en trevlig födelsedag.

Många kramar

2006-09-19 @ 09:27:33
URL: http://dooof.blogspot.com
Postat av: Sara

wei, snygg klänning

2006-09-25 @ 15:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback