Städdag

Idag har det varit en riktig städdag. I alla fall för mig....mitt rum är så fint nu, och golvet i heeela lägenheten är så rent. =P Känns skönt att ha lite ordning och reda, fick äntligen bort min resväska sen förra helgen. Fick även upp min hylla ovanför sängen, så nu slipper jag ha mobilen i kudden....

Inte en allt för lång dag på jobbet idag. Vi höll oss till dem tiderna vi ska göra..så det var inte ens mörkt när jag cyklade hem idag. I och för sig gör det inte så mycket att det blir sent på jobbet, oftast har jag roligt när jag är där...jag verkar ha tur när det gäller arbetskamrater, hittills har jag inte jobbat med någon osm jag inte tycker om. 

Imorgon fyller Steph. Så det blir lite middag här..på kvällen är det utgång som gäller. Premiär på nationen för nya klubben. Ska bli spännande att se vad det blir av det..gratis inträde hela kvällen imorgon, så det är billigt och bra. =)

Snart dags att sova. Ska fixa lite till med nya datorn bara.

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Vart jobbar du?

2006-09-29 @ 10:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback