Idag då.

Nu ska jag snart iväg till jobbet.
Har inte gjort något nyttigt alls idag.
Usch på mig.
Efter jobbet ska jag till Eskilstuna.
Som tur är hämtar mina kära lilla mamma upp mig här i Uppsala, så jag slipper ta tåget.
Imorgon är det hudläkaren i Eskilstuna som gäller. Får se vad de säger...

I lördags skrev jag tenta.
Gick förhoppningsvis bra.
Efter det följde jag och Fia med Steph till stallet.
Vi tog en promenad med Liten, och njöt av det fina vädret.
På eftermiddagen/kvällen drack vi lite drinkar och åkte sen ner på stan och åt thaimat. Mums.

Det är nog det mest intressant som har hänt i mitt liv de senaste dagarna.
Framöver är det mycket som händer...tre helger i rad som är fullbokade.

Jobbet var det ja.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tenta på en lördag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback