Imorgon!

Imorgon ska jag få lite "belöning" för mitt tentaplugg.
Ska tillåta mig en paus i pluggandet (okej, det är väl kanske inte den första...) och ta mig ner på stan för att shoppa lite. Behöver verkligen stilla mitt shoppingbegär, och dessutom har jag två julklappar som ska inhandlas. Sen blir det lite träning med Fia också...
Behöver inte gå till jobbet imorgon, jag jobbade i tisdags istället. Skönt.

Om en vecka är jag hemma i Eskilstuna. Då börjar mitt jullov. Underbart!
Jullovet behövs, har tappat all motivation både när det gäller pluggandet och jobbet. Förhoppningsvis känns det bättre efter julen.

Flyttar snart också. Trevligt trevligt.
Blir till att börja flyttpacka och städa direkt när vi kommer hem från New York.
Hoppas verkligen att jag får min lägenhet en vecka tidigare än vad det är tänkt...vill hinna måla om lite.

Nej, tror nog jag ska sova nu.
Eller i alla fall försöka...

Kommentarer
Postat av: Sara

1. GAAH! SKA DU TILL NEWYORK?! NÄRVARHURVADDÅ???!!!
2. Vad pluggar du till? Alltså, vad heter programmet?
3. Har du csn-lån?
3. God jul.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback