Måndag

Gick upp en timme innan klockan ringde. Skruttan gav mig inget annat val....
Men men, skönt att slippa stressa.

Lördagen var en lång dag för mig. Gick upp klockan 6 för att cykla till tentan. Iskallt ute...sadeln frös under den timme jag satt och skrev. Tentan gick inte bra...får inte till alla dessa siffror. Men men, tredje gången gillt nästa gång.
Efter tentan blev det till att pka hem, göra sig fin och packa. Sen kom Mattias pappa och hämtade mig och vi åkte hem till dem. Där hann jag inte vara så långe, jag och Honey hann i princip bara byta julklappar...min underbar honey gav mig Sex and the city-shoeboxen...efter julklappsbytet begav vi oss till Furuvik för att gå på deras julmarknad. Mycket fint, ljus överallt, men något otroligt kallt. Tog mig resten av kvällen/natten att tina upp. Efter Furuvik hälsade vi på Carro, Mattias barndomsvän.
Var tänkt att det skulle bli en lugn kväll framför Scrubs, men så blev det inte.
Vid nio åkte vi in till stan och Rickard. Mycket trevligt där, även fast Jönsson var lite för full. Hos Rickard spelade vi Alias, och självklart vann jag och Mattias.
Hemma var vi vid 2...

Söndagen var inte lika händelserik...gjorde i princip inget annat än tittade på Sex and the city. Eller ja, jag hann faktiskt med att plugga endel också.

Idag är det skola som gäller. Ska cykla om lite mer än en timme...får se när jag kommer hem. Blir antagligen efter jobbet...då jag även måste hinna iväg till affären för att handla. Måste ha tvättmedel så jag hinner tvätta alla mina kläder innna onsdag.

Nepp, nu ska jag väl hitta på något annat än sitta här.

Kommentarer
Postat av: Sofia

inte dags att uppdatera snart?

2007-12-22 @ 00:15:02
Postat av: Malin

Hoppas ni får kul i New York :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback