Nu så

Nu äntligen uppdaterar jag...
Men jag har mina anledningar till varför inga uppdateringar har gjorts på ett tag...har ju faktiskt firat jul, och självklart har jag då varit i Sälen. Och i Sälen har vi inget internet....men snö hade vi i alla fall. Trevligt värre!
Julen har varit mycket trevlig.
Har åkt längdskidor varje dag, ätit gott, umgåtts med familjen och bara tagit det lugnt.
Julafton var som julafton ska vara, fylld av traditioner. Blev nöjd med alla julklappar jag fick, och familjen verkade vara nöjd med det jag gav dem.

Lite vemodigt att lämna Sälen idag, speicellt med tanke på att det snöade.
Men, jag lämnade ju ändå Sälen för att åka till New York. ...så något bra med det var det ju. =)
Tågresan var låååång och tråkig, men jag överlevde.
Nu ska snart sova, om det nu går...är alldeles för förväntansfull inför imorgon.

Bjuder på några bilder från Sälen...

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback