Otroligt!

Idag fick jag och honey stå och vänta på bussen i mer än en och en halv timme..och det hela slutade tillslut med att vi tog en taxi hem istället. Tre bussar åkte förbi oss, eftersom chaufförerna ansåg att bussarna var för fulla. Vilket de definitivt inte var!
Hem kom vi i alla fall tillslut...och nu, tre timmar senare, har jag fått upp värmen igen.

Innan den lilla bussincidenten var vi på stan.
Kollade in den nya affären. Helt okej affär, många öppningserbjudande. Detta ledde till att jag hittade en mycket bra julklapp till min bror, och ett dödskallediadem till mig själv. Mycket vajjert!
Efter stan var vi till Liten. Steph är ute på vift, så det blev jag som fick ge den lilla skiten mat och vatten.

Ikväll är det lugnt. Är ensam i lägenheten.
Skönt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Bor du själv nu ? Med din man maybe?

Postat av: Sara

jasååå, varför ska ni inte det??

2007-12-04 @ 14:56:18
URL: http://landin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback