Förlåt..

Jag vet, jag har varit urusel på att uppdatera.
Vet faktiskt inte varför jag inte har gjort det...har inte haft speciellt mycket att göra de senaste dagarna. Har bara jobbat och försökt öppna skolböckerna.
Men men, jag ska bli bättre, jag lovar!

Känner mig hemska. Är så elak mot Mattias hela tiden.
Utnyttjar min älskade pojke alldeles för mycket.
Ska bli bättre där!
Jag älskar honom så otroligt mycket.
Dessutom överaskade han mig verkligen på alla hjärtansdag. Hade sagt till honom att han inte behövde köpa något, och menade det också! Men så kommer han ändå hem med en bukett blommor och ett hjärta. Han är för underbar! Och vad hade jag att ge...ett ynkligt litet kort, usch, jag är elak.
Mattias, jag älskar dig nu och för alltid!

Förra helgen var vi hemma i Eskilstuna. Mormor skulle fylla år, så vi hade middag hemma. Förrutom jag och Mattias följde även Maja med. Det tyckte Tiger inte om. Men men...Maja hade skoj.
Helgen var trevlig i alla fall....mycket skönt att bli lite bortskämd.
Är hemma i Eskilstuna även denna helg. Sandra fyller år på söndag, så imorgon är det party som gäller. Denna gång är jag dock ensam...lite tråkigt, men men....att sakna någon är ganska trevligt på ett sätt.

Gjorde förresten en Stephanie i veckan. =)
Men det var bäst...jag var inte förbered. Nu har jag lite mer än en månad på mig...och det ska nog gå den här gången.

Ikväll är det fyra bröllop och en begravning som gäller..i sällskap med mamma, och kanske pappa. =)

Kommentarer
Postat av: Sara

wei, uppdatering:) kulkul


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback