Globalisering

Har precis städat klart i köket...undra vad jag nu ska hitta på för att slippa plugga.
Har ingen lust att skriva om globaliseringens fördelar..vill faktiskt hellre skriva på min essä, men, då seminarieuppgiften ska vara klar imorgon och essän på torsdag är det bara att strunta i vad jag helst vill.

Hmm...skulle behöva gå och smörja in händerna. Dem tycker inte om vatten.

Imorse var det bara att glömma allt som hade med sovmorgonatt göra. Inte roligt att se Mattias ligga kvar och sova...men men, när man väl har kommit upp är det ganska så okej.

Nej, nu måste jag börja skriva.
Måste hinna duscha ikväll, och vill dessutom lägga mig skapligt tidig.

Kommentarer
Postat av: Sara

Kör hårt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback