Kämpar

Sitter och kämpar med min essä just nu.
Verkar som om jag har tappat den lilla motvationen jag hade...mycket roligare att istället uppdatera bloggen.

Dagen har varit lugn. Behövde aldrig åka till skolan idag. Har istället varit som fastklistrad framför TV:n. Gjorde misstaget att börja spela Need for Speed, så nu är jag fast igen. Slapp dock inte jobbet, utan fick lov att lämna min varma soffa och bege mig ut i kylan. Jobbet var som vanligt, går dit bara för pengarnas skull.

Här hemma har jag en sjuk pojke. Så synd om honom. Bäst för honom dock att han inte smittar mig! Börjar bli bättre, och jag vill inte vara förkyld igen. Bättre med lite feber, den ger med sig efter några dagar...men en förkylning, usch, det kan man ha i någon månad om inte längre. Min näsa tycker inte om att vara förkyld.

Snart ska jag sova. Imorgon ska jag till skolan, och det lär blir en lång dag...vi ska sitta och skriva våran fjärde seminarieuppgift. Och dem blir ju onte precis lättare allt eftersom...usch, ekonomi kan vara jobbigt ibland. Men men, det är ändå skoj...på något konstigt sätt. =)

Är fortfarande stolt över min blogg...lite småsaker som fortfarande ska fixas, men men...den är vacker ändå.

Kommentarer
Postat av: Crazypill

Blogga är roligare än det mesta... =)

Postat av: Crazypill

Var jag som skrev det där innan

2007-02-27 @ 15:33:52
URL: http://crazypill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback