Nu blir det av..

Nu tar jag mig tid till att uppdatera.
Fast egentligen har jag nog inte tid, men att uppdatera är mycket roligare än alla de andra sakerna jag måste göra.

Sitter just nu i soffan och är supertrött. Maja var mycket jobbig i natt. Försökte få henne att leka i vardagsrummet och inte i mitt rum, men det gick inte. Tillslut tog jag hennes råtta ifrån henne, och då blev hon lite lugnare i alla fall. Så några timmars sömn fick jag...
Maja har annars varit på äventyr. Hon fick följa med hem till Mattias i helgen. Vi skulle se hur hon gick ihop med deras hund (jag vet vad den heter..men jag kan inte stava namnet...), det visade sig att hon vägrade all sorts kontakt med den hunden. Hon låg bara och fräste. Men annars gick allt bra, så hon får följa med dit fler gånger.
Annars har Maja varit som vanligt. Sällskapsjuk som bara den, galen och jobbig. Värst var nog för någon vecka sen då hon löpte för första gången...usch, vad hon lät. Fast hon var mysig...

Ja, det var en uppdatering om Maja.
Vad mer har hänt?
Vi hade fest här här några veckor sen.
Mycket trevligt, speciellt för att så många kom. Vi hade verkligen fullt hus, men ingen granne kom och klagade. Festen slutade dock inte så bra för mig. Blev lite ledsen (jag har tur som har min Mattias), och somnade sen mot hans axel i min soffa. Tillslut var jag dock tvungen att flytta på mig, eftersom andra skulle sova i min soffa. Stackars Mattias som än en gång får ställa upp för mig och försöka få av mig kläderna när jag ligger och asgarvar. =) Var faktiskt inte så farligt bakis dagen därpå. Men det bev ändå en seg dag i soffan. Vi tittade på Titanic, eller ja, jag somnade.....Senare på kvällen var det dags att göra Uppsala farligt. Skulle vissa upp nattlivet för min kära vänner. Så vi drog till Seven. Jag nykter och chaufför denna dag, men det gjorde inte så mycket. Det bästa på hela kvällen var att Mattias lillebror Chrisse inte kände igen mig...=) Malin och Mange hade nog trevligast av oss alla denna kväll. =)
På söndagen var det dags för de som var kvar att åka hem. Eftersom jag hade fått Malin till att stanna en dag mer än vad som var tänkt skjutsade jag hem henne till E-tuna. Passade även på att kolla till Toffe och Jennie som passade huset medans mamma och pappa var i Thailand. Kom hem sent på kvällen.

Sen drog nollningen igång. Har inte kunnat vara med på allt, dumma jobb. Men jag var i alla fall med på pubrundan, där minst en öl per pub gällde, och på uppdraget. Uppdraget var otroligt roligt, men mycket kallt. Speciellt då jackan hela tiden skulle av. Vi var ju tvunga att visa att vi faktiskt var discokläda...försökte få upp bilder här från uppdraget, speciellt då jag dansar poledance mitt på stora torget, men det gick inte. Så ni får istället gå in på våran hemsida och titta på bilderna där: disco.nightclubbing.nu (inget www i början). Aja, skoj har det varit. Nästa sak som gäller nu är nollekryssningen i mars, ser verkligen fram emot den.

Ja, det är endel av det som har hänt. Förrutom det är det inga större saker som har ägt rum.
Skrev tenta för en vecka sen, jag befarar det värsta.
Firade, eller ja, firade är väl att ta i, fyra månader med min älskling för några dagar sen. Idag är det alla hjärtans dag, men jag ska inte göra något annat är titta på Top Mdel, något Mattias tyckte var mycket skönt..=) Jaja, han kommer i alla fall hit så jag mysa järnet med honom. =)
Skolan och jobbet flyter på. Mycket att göra, men det är väl så det ska vara.
Försöker gå hem från jobbet varje dag. Känns i kroppen. Speciellt då jag innan min promenad gått i tre timmar  konstant och burit på saker. Men men, känner mig lite nyttigare. Igår var det riktig mysigt, snöade stora flingor och allt var vackert.
Imorgon ska jag och Fia börja sjunga i kör. Ska bli skoj, men frågan är hur vacker det kommer låta...=)

Nej, nu får det räcka. Måste ta tag i allt det andra jag ska göra.
Kommer lite bilder från festen också...

              

              

Kommentarer
Postat av: Sofia

det var på tiden bitch!
Japp imorgon är det kör, och jag tänker sjunga Falskast av alla där! HA!:)
Jag säger bara en sak:
Stäng av den jävla tysk umpa umpa musiken!'
jag försöker faktiskt plugga! Ngt som du också kanske skulle prova på!

/Fia

2007-02-14 @ 13:24:12
Postat av: Sofia

Vilken fin vattenflaska jag har, måste jag säga!:)

2007-02-14 @ 13:24:47
Postat av: Malin

Det tror jag också =) Puss

Postat av: Sofia

Ny uppdatering kanske?

2007-02-22 @ 22:35:08
Postat av: Sofia

Här gick det lång tid mellan uppdateringarna..
Hur var det nu det stog på din lunar? Att du uppdaterade här ganska ofta? :)

2007-02-23 @ 18:53:01
URL: http://tusse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback