Ujuj

Nu har jag äntligen lärt mig detta!
Klarade av att göra om bloggen nästan helt själv...
Min blogg börjar bli "min" nu.

I helgen var jag då hemma i Eskilstuna.
Det blev som vanligt ett mycket onyttig helg..usch usch, inte bra alls.
På lördagen var jag i alla fall i Västerås och shoppade lite. Blev mycket billigt för mig...hade både mamma och mormor med mig. =)
På kvällen var det tänkt att vi skulle fira Sandra, men hon hade blivit sjuk. Tråkigt.
Jag, Malin, Mange, David och bror åkte istället och bowlade. Mycket skoj, men usch vilka jobbiga strumpbyxor jag hade på mig...=) Avslutade kvällen med en tur till McDonald's.
Idag, söndag, blev det en tur till Tuna Park med Sandra, shoppade lite...efter det var det bara hem och vända, skulle hem till Sandras föräldrar för att fira henne lite med tårta. Blev en kort visit där, mamma och pappa var snälla och sjutsade mig hem till Uppsala, och de ville inte åka allt för sent.
Sen jag har kommit hem har jag inte gjort mycket. Mest fixat med bloggen...
Just nu sitter jag och väntar på min älskling.

Aja, nu ska jag börja plugga...mycket att göra denna vecka. Beror i och för sig på att jag totalt vägrade plugga förra veckan. Men det löser sig nog.

Kommentarer
Postat av: Sara

Olala! Snygg blogg-look!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback