Äntligen!

Efter många om och med kommer jag in på min blogg.

Inatt var Maja jobbig.
Det blev inte mycket sömn för min del...att hon inte kan förstå att man leker på dagen och sover på kvällen.
Får se om det blir bättre inatt, Mattias har lekt en massa med henne...så förhoppningsvis är hon lite trött.

Har fixat med mina bilder från England och Turkiet idag.
Ujuj, vilka minnen.
Kort är roliga.

Isch, är jättetrött just nu.
Men jag har lyckats fastna framför NCIS, och dessutom myser jag med Mattias, så då är det inte lätt att gå härifrån.
Min stackars pojke får inte sova än på några timmar..han har tenta snart igen och måste sitta och plugga. Glad att det inte är jag, tentaplugg är aldrig skoj.

Helt okej att jobba idag.
Vi lyssnade på Disneylåtar. 

Undra vad man ska hitta på till helgen?
Förrutom att skriva klart mitt PM vill säga...
Kanske skulle ta en tur till Västerås och Eskilstuna, kommer ju att ha bil...underbart!

Snart dags för sängen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback