Boring!

Jag har tråkigt!
Skulle kunna gå och lägga mig, men har ingen lust till det.
Måste plugga, men böckerna ligger alldeles för långt borta från mig. =P
Men men...kanske att jag skulle försöka vara lite duktig. Betyder ju att jag har mindre att göra imorgon, och kan mysa mer med Mattias istället. Låter vettigt.
Älskar min pojke!

Ser fram emot nästa helg.
Ska bli trevligt...var länge sen man partade nu!
Men det lär nog bli en hel del nu fram över...nollning och allt.

Ska bli kul att börja plugga på riktigt nu.
Lära känna lite nytt folk, göra det jag verkligen är intresserad av.
Hoppas bara att det är som jag har tänkt mig, och att jag verkligen tycker att det är skoj.
Annars slösar jag ju bort 4 år av mitt liv...usch, inte tänka så!

Jahapp....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback