En vanlig dag

En måndag som alla andra.
Sov lite längre än vad som var tänkt imorse.
Mattias väckte mig hela tiden i natt...han satt och pluggade till sin tenta och kom inte i säng förns runt 4.
Och då var han ju tvungen att väcka mig också. =)

Har städat lite idag.
Svärföräldrarna kom förbi en stund nu på kvällen. De ville se Maja, och så bjöd jag dem på fika också.
Gjorde äppelpaj, men jag fick tyvärr inte äta något själv....hade ju vetemjöl i degen.
Men den såg god ut i alla fall.

Nu leker Steph med sin nya leksak.
Hon har köpt en Magic Bullet...så vi lär börja dricka många drinkar nu. =)

Tittar på Kommisarie Lynley just nu.
Sen ska jag plugga lite.
Ska till skolan imorgon och träffa min lärare, behöver lite hjälp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback