Första

Första inlägget för detta året.
Nyårsaftonen var trevlig.
Firade med Mattias och en massa av hans vänner, och nu förhoppningsvis även mina vänner.
Vi åt god mat, sjöng en massa, tävlade och pratade strunt hela kvällen och natten.
Vid 12 var det många som man skulle ringa, och det konstiga var att jag faktiskt kom fram till de flesta.
Vet inte vad jag mer ska säga, förutom att det var en otroligt trevlig kväll.
Ser fram emot nästa fest.

Vad mer hat hänt i mitt liv?
Jag har äntligen fått reda på vad jag är allergisk mot..eller ja, i alla fall reagerar kraftigt mot. Och det är vetemjöl, mindre skoj måste jag säga....inte mycket man får äta nu inte.
Men men, om det betyder att jag blir bättre så gör det mig inget att hoppa alla saker med vetemjöl i.

Just det, har ju varit julafton också..
Var i Sälen som vanligt, detta år var det dock ingen snö..mindre roligt, men det var mysigt i alla fall.
Färden dit gick bra, åkte tåg och buss...men fick dock gå sista biten till stugan, lite jobbigt när jag var kissnödig hela vägen.
Julaftonen var trevlig, som alla andra år.

Ja, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer.
Eller jo, imorgon får vi kanske en ny medlem i våran lilla "familj".

         

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Av alla bilder så tar du dom???

2007-01-01 @ 22:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback