Galning

Min Maja är en riktigt galning.
Imorse gjorde hon allt hon inte fick.
Dum kisse!
Mattias har det inte lätt, Maja älskar att attackera han tår om nätterna. Min pojke är inte så van vid katter..så han har inte lärt sig än hur man ska göra. =)

Idag har jag faktiskt pluggat.
Har skrivit en hel sida, så nu går det i alla fall framåt.
Ska fortsätta i helgen, förhoppningvis har jag gjort ungefär hälften på måndag.
Hoppas kan man i alla fall.

Nu ikväll har vi haft en riktig myskväll.
Jag och Sofia tittade på Pelikanfallet.
Självkart i sällskap med varsin godispåse. =)
Maja hittade ett nytt ställe att ligga och lura på..under soffan..så nu kan man inte längre ha fötterna i säkerhet på golvet. Men vad gör det , hon är ju så gullig!

Dags att sova.

Kommentarer
Postat av: Sara

Bra jobbat babe! ge maja en kyss från mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback