Lördag

Vilken lördag.
Har verkligen varit produktiv, eller inte....
Eller ja, har nog skrivit i alla fall en sida på mitt PM, och jag har även varit ute på promenad.

Har busat lite med Maja också.
Undrar egentligen vem av oss som tyckte att det var roligast?
Hon är underbar min lilla kisse.
Och nu börjar hon tycka om mig också.

Andra kvällen i rad nu som jag får sova själv.
Men imorgon kommer Mattias hit i alla fall.
Det ser jag fram emot.

För att göra Sofia på bra humör får jag väl även säga att jag saknar hennes sällskap här i soffan.
Inte lika roligt att titta på TV och vara lat själv. =)
Steph har varit lite duktig nu på kvällen och lekt med Maja. Så nu hoppas jag att hon sover hela natten, Maja alltså inte Steph. =P

Får se om det händer lite mer imorgon.
Måste städa imorgon, vi kan inte fortsätta ha alla dessa barrpå golvet. Gör ont!
Amaryllisen passar nog inte heller så bra på golvet. =)
Men men...

Kommentarer
Postat av: Sofia

SAKNAR DU MIG!!!!!! Va trevligt! Nu är jag nöjd! Mycket! =)
Vad trevligt att Maja börjar tycka om dig! =)

Se till att städa nu! Jag vill inte komma tillbaka till en lägenhet med en massa barr, sopor och smutsiga golv mm!

Puss

2007-01-07 @ 00:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback