Vad ska jag skriva?

Lugn dag.
Lång sovmorgon....Maja lät mig inte sova mycket inatt heller. Fick inte sova i min loftsäng, Maja tyckte inte om att vara ensam nere på marken..så jag fick snällt flyta ner till soffan. Men, hon är ändå söt..till och med då jag imorse märkte att hon under natten har tuggat sönder min mobilladdare. Inget annat att göra än att beställa en ny...Maja är en dyr kisse.

Har varit hos Mattias nästa hela dagen idag.
Dock har vi inte hunnit med mycket. 
Tog en promenad med Bhernad...det var två elaka pojkar som låg 4 meter före mig hela tiden. Inte populärt! Och det lät jag i alla fall den ena veta....usch, jag är så elak!
Men nu är jag i alla fall på bra humör..

Nej, tillbaka till Kreugerkraschen nu.
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi har kastat ut Maja!

2007-01-14 @ 00:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback