Inventering igen.

Ska snart till jobbet och börja räkna.
Hoppas att det inte tar allt för lång tid, men sån tur har vi nog inte...

På torsdagåker jag till Uppsala en snabbis.
Ska sova i lägenheten för att tidigt fredag morgon hämta hem mamma och pappa från Arlanda.
Vill också åka bort och sola och bada! Verkar inte bli något sånt för mig i år. Alla pengar kommer att gå tillNew York-resan. Men men, det är ju också en resa. Inte allt för lång tid kvar heller till att vi åker. Trevligt!

Har sökt en massa nya jobb nu.
Hoppas verkligen att jag får något av dem.
Vill inte tillbaka till godsmottagningen. Är trött på det jobbet!

Nu ska jag duscha.

Kommentarer
Postat av: Sara

New york?? Tell me? Närvarhur?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback