Underbara dagar med min älskling.

Blir för jobbigt att skriva allt jag har gjort de senaste dagarna, bilderna får visa det mesta istället.

Åkte i alla fall på tisdagen till Uppsala för att möta upp Mattias. Senare på eftermiddagen åkte vi till sommarstugan, vädret var underbart...det kunde inte börja bättre.
Mattias och jag fick sova i friggeboden dem hade på tomten, så mysigt så...och utsikten var inte så dålig heller.

 
     

På kvällen samma dag som vi kom upp åkte jag och Mattias fyrhjuling. Hur roligt som helst! Var upp i 70 km/h, häftigt! Efter första åkturen var det svårt att hålla mig borta från fyrhjulingen, så det blev många turer för min del...

          

Nästa dag lades båten i vattnet, jag tittade dock bara på...
Samma kväll fiskade vi lite och Mattias badade. 
Jag fick fyra fiskar medans Mattias bara fick en. 
Hundarna på bilderna är Bernhard (Mattias familjs hund) och grannens hund, Bamse, även kallad Gudingebjörnen.

                     
  
                

Dagen därpå åkte vi en en gång ut med båten,  men den här gången åkte vi till en ö som kallas för Gåsen där vi solade och grillade. 
På kvällen fick jag äntligen duscha. Duscha var annars inte så lätt att göra. Stugan är primitiv utan både el och rinnande vatten. Det betydde att vi fick koka upp vatten när vi skulle duscha. Att bo så här några dagar var mycket mysigt..även fast det innebar att det bara fanns dass. 
Efter duschen åkte jag och Mattias till en camping en bit bort och åt mat, och vandrade lite vid stranden.
Efter maten när vi kommit tillbaka till stugan sköt vi lerduvor. Hur svårt som helst!

                 

             

 Fredagen och lördagen bjöd på fest. På fredagen hade vi femkamp, gick väl sådär för mig...men skoj var det ändå. Nu hade även Richard kommit till stugan för att göra oss sällskap. Trevligt.
På lördagen var det dags för Gudingedansen. Fick dansa en hel del, och det var skoj. Till dansen dök även Mattias lillebror Chrisse upp och ytterliggare en vän till Mattias, Jimmy. Det enda som var lite synd var att det regnade hela kvällen.
    

             
 
    

Idag, söndag, åkte vi hem.
Skönt att få komma hem. Men jag saknar min älskling!

    

Kommentarer
Postat av: Malin

Det såg riktigt härligt ut. Såg ut som att haft det riktigt bra =)

Postat av: Sara

Olala! Men ni fick iallafall lite soligt väder?

2007-07-09 @ 14:59:20
URL: http://landin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback