Uppsala

Sitter i lägenheten i Uppsala just nu.
Skönt att vara här, saknar faktiskt livet i lägenheten.
Det enda som ärlite irriterande just nu är att det ärhur bra väder som helst ute, och jag har varken en bikini eller solskyddsmedel...så inget solande för mig inte.
Väntar på att Mattias ska komm hem istället, så han kan följa med mig på en promenad. Efter det åker vi nog hem till honom igen.
Under tiden jag väntar söker jag en massa jobb. Har precis skickat in mitt CV till ettjobb på IKEA. Har dock hittat en annat jobb som jag jättegärna vill ha, men innan jag kansöka det måste jag ha lite papper från Parken. 

Åker hem imorgon.
Känns lite jobbigt, kommer sakna honey...vet inte riktigt när vi kommer att träffas igen. Dumma jobb!
Aja, ska ju ut med souvenirgänget imorgon, så något skoj finns det i alla fall att se fram emot.

Jahapp, ska man kanske äta lite lunch snart?

Känns tomt i lägenheten utan min Maja. 
Saknar henne så mycket fortfarande.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback